Salata Waldorf

Nu prea ma omor eu dupa telina, de fapt in afara de supe sau ciorbe nici nu o prea folosesc. Totusi in salata Waldorf e exceptionala. Am mancat-o prima oara la un botez servita in niste cupe elegante. Imi amintesc ca sotul meu mi-a spus pe loc: «Sa-mi faci si mie acasa.» Si am facut-o. E surprinzator cum dintr-o radacinoasa atat de anosta poate iesi o asemenea minunatie...

Si inca ceva... Incepand de azi fiecare reteta o voi dedica unor persoane dragi mie, carora cred ca li se potriveste. Asa ca ... salata Waldorf e pentru Cristina si Alin, niste prieteni buni care isi doresc extrem de mult un bebe. Sa dea Domnul sa se intample cat mai curand si sa servim salata aceasta la botez! Si acum reteta de salata Waldorf...

Ingrediente:
reteta salata waldorf
300 g telina (eu am folosit jumatate de telina mare de la supermarket)
3 mere acrisoare (nu golden)
3 linguri ananas cuburi din compot
6 linguri miez de nuca
2 linguri maioneza
½ lamaie
sare (dupa gust)

Cum facem:
1. Curatam telina, o dam pe razatoarea mare si o punem intr-un bol.
Salata cu telina
2. Curatam de coaja merele. Le dam si pe ele pe razatoarea mare si le punem peste telina. Stoarcem lamaia peste mere ca nu devina maronii.
3. Taiem cuburile de ananas din conserva in cubulete mai mici, le stoarcem si le punem peste mere. Adaugam nucile, doua linguri de maioneza si amestecam bine.
Salata de telina
4. Pregatim o cupa de inghetata sau un pahar cu picior in care punem salata.
Salata Waldorf
Decoram dupa imaginatie (eu am folosit niste spaghete de morcov, adica am taiat fasiute din morcov cu un curatator de legume). Inainte de a o servi se lasa la frigider jumatate de ora ca sa se intrepatrunda aromele. Pofta buna !
Salata Waldorf cu telina

Comentarii

Anonim a spus…
Foarte buna salata,si prezentarea este exceptionala,ncic nu m-am gandit sa o pun in cupe,merci pt idee.