Pulpite de pui 2 in 1 (la punga)

Unul din lucrurile care nu ar trebui sa lipseasca din bucataria cuiva care vrea sa gateasca rapid este punga pentru friptura. Aceasta, alaturi de hartia pentru copt (cate tavi nu mi-a scapat de la aruncat la cos ?!), este una din inventiile care ne fac viata mai usoara. Este o punga speciala in care nu se foloseste ulei. Eu am gasit-o intamplator la supermarket. Cum adoram friptura la punga de la Knorr, dar stiam ca are o gramada de E-uri, am zis sa iau pungile simple si sa-mi pun ce mirodenii vreau eu in ele. Drept pentru care, am citit pe o punga Knorr ce verdeturi contine, am dat fuguta la raftul de mirodenii, am insfacat pliculetele cu pricina, plus pungile de friptura simple si voila …fripturica la punga, fara conservantii Knor-ului. Unde mai pui ca e foarte usor de facut: dai carnita de pui prin mirodenii, bagi in punga, pui putin vin (daca vrei, daca nu, nu), legi punga, inpungi cu scobitoarea de cateva ori punga sa nu explodeze si dai la cuptor. Mai mult de 5 minute nu-ti ia. Dupa 45 minute servesti cea mai frageda fripturica de pui.
Pentru oameni si mai grabiti, care vor sa faca si garnitura in acelasi timp, va propun o reteta 2 in 1 : pulpite cu garnitura de legume si fructe la punga. Da, ati citit bine si fructe. O sa vi se para ciudat, dar iese ceva delicios. Macar odata adaugati un mar si o para, alaturi de legume. Daca nu o sa va placa, o sa mancati doar cartofii si morcovii. Dar sa trecem la fapte…

Ingrediente:
1 tava pulpite superioare (7,8 bucati)
4 cartofi,
3 morcovi mari
2 mere
2 pere
3 linguri stafide
1 pahar vin
3 linguri cimbru
3 linguri boia dulce (optional oregano, busuioc, maghiran)
sare, piper (dupa gust)
reteta pulpe de pui la punga
 Cum facem:
1. Spalam pulpele de pui.
2. Intr-un bol amestecam cimbrul, boiaua, sarea, piper si ce alte condimente mediteraneene mai vrem. Dam fiecare pulpita prin acest amestec si o bagam in punga de friptura asezata intr-o tava.
punga pentru friptura tip Knorrpunga pentru friptura
 3. Curatam cartofii si morcovii pe care ii taiam bucati mari si ii saram. Spalam merele si perele si le taiem felii groase (eu am folosit un feliator de fructe si totul a durat 2 minute).
legume si fructe pentru fripturafeliator fructe
4. Punem legumele si fructele peste carnita in punga. Presarati si stafidele si turnati un pahar de vin . Inchideti-o folosind accesoriul din pachetul de pungi. Gauriti punga in cateva locuri cu o scobitoare si dati la cuptor pentru 45 minute, la foc mediu.
pulpe de pui la cuptor
 5. Taiati punga cu un cutit (atentie sa nu stati deasupra ei cand faceti operatia asta; iese un abur foarte fierbinte) si mai lasati 20 minute la cuptor sa se rumeneasca, marind un pic focul.
pui cu legume la cuptor
 Gata! Ati facut o mancarica 2 in 1: si fripturica si garnitura!
pulpe de pui in punga la cuptor
Sfat pentru mamici : Mancarica acesta am creat-o in mare parte datorita Iepurasei Mici Mici. Initial puneam numai legume, dar cum ei ii plac merele coapte, am adaugat si un mar. Apoi si o para pana am ajuns la varianata aceasta. Ii pun pe o farfurie bucatele de morcov, cartof, mar si para si le mananca cu foarte mare placere. Cred ca la fel de bine, o sa mearga caisele, piersicile si prunele, dar nu e sezonul lor acum. Nu incercati cu citrice.

Comentarii

mihaela a spus…
Mi-a iesit super. Desi am fost cam sceptica cu fructele, am pus totusi un mar. I-a dat un gust tare bun. data viitoare o sa pun si pere.
Iepurasii Bucatari a spus…
Ma bucur ca ti-a placut. De-abia astept sa vina vara sa incerc cu piersici si caise. Am incercat cu portocala si pomelo, dar nu mi-a placut, asa ca nu incercati cu citrice.
stefania a spus…
Unde ai gasit feliatorul de fructe? Caut de mult asa ceva.
Iepurasii Bucatari a spus…
Stefania, am cumparat feliatorul din Real, dar l-am vazut si la Cora. E foarte bun pentru tarte si pentru compoturi.